nuffnang

Tuesday, February 1, 2011

Permulaan....

permulaan yg bek tuk bulan 5 bulan pertama...aku gembira....even slalu ade perkara memeningkan kepala aku...tapi aku anggap itu hal sampingan...perjlanan perhubungan kami tetap berjalan dengan lancar....

dia pun makin lama makin berubah ...tapi pemikiran psal pompuan  tetap kosong...zero...langsung xmemahami ...siapekah pompuan??...cam ner pompuan?...even waktu dulu dia seorg yg playboy..dikelilingi pompuan..tapi scara logik..playboy  tahu ke psal pompuan?...tau ke menghargai seorg wanita...klu tau...xmungkin seorg lelaki boleh memegang title playboy...logik jugak...

pape pun...aku terima dia  dlm keadaan dia yg skrg...bukan 5 or 8 tahun lalu...aku terima dia seaday dia...hope begitu jugak dia....biarlah kisah2 dlu jadi kenangan terindah dlm hidup dia...begitu jugak aku... biarlah kesilapan dlu jadi teladan tuk dia...begitu jugak aku....

No comments:

Post a Comment