nuffnang

Sunday, March 13, 2011

azam member aku...

Member aku ckp azam die tuk tahun ni nak bercinte..nak ade pakwe...

Kebetulan pulak member Mr.. ade yg ngah mencari2 jugak..so aku bercadang laa perkenalkan dorg berdue....pas jumpa...tgk cam ade +ve respon..tapi xtau lah sbb dorg berdue yg rs... Klu menjadi, maknay aku dah menolong member aku tunaikan azam die...aku bukan ape cian tgk member aku...perlukan seseorg tuk ngadu memandgkan kerja n ari2 die aku tgk xhapi jer...

Tapi aku berharap jugak laa sblum declare die akan tanye pendapat aku dlu...sbb aku nak btau die..."Jangan couple sbb member2 len dah couple or dah kawen.. fk samada die sendiri sudah bersedie tuk tu or ade x chemistry antara dorg berdua..couple bukan tuk skrg jer tapi tuk ms depan...aku nak die fk sedalamy dlu sblm trime..."

Tapi klu dia xnak mintak pendapat aku pun..aku still rs ok..anggaplah die dah fk semasaky...