nuffnang

Sunday, March 13, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa...

Kat blog mane2..ramai yg berckp psal hikayat merong mahawangsa ni..aku pun nak komen jugak sbb aku dah tgk sabtu lepas dekat USJ summit ...ni komen aku :

1. Aku rs bangga sbb kite bleh hasilkan filem cam ni..tahniah kat KRU n team HMM
2. Starting cite feel aku cam bukan tgk cite mlayu...cam tgk cite omputih...sbb cara die display ckup menarik...
3. Aku surf2 tenet ade gak ckp kelemahan cite ni.. tapi bagi aku keseluruhan cite amatlah ok... cam dapat menutup kekurangan cite tu
4. Aku puas hati sesangat dengan cite tu...
5. Xrugi nak pegi tgk...berbaloi der..
6. aku bagi 4.5/5 bintang tuk cite tu..sbb xde cite yg perfect...
7. Filem ni membuatkan ade yg tgk lebih dr 3 kali..mmg bangga ler...

Hope kutipan filem ni memberangsangkan kat luar negara jugak... Well done..good job KRU...