nuffnang

Thursday, August 18, 2011

Cuti 2011

Setelah 3 or 4 kali bertanye kat HR barulah aku dapat jawapan cuti aku...tu pun lepas aku bebel..mau x.. sampai nak kene tanye banyak kali..org dah laa nak plan cuti raya ni..standard laa tu nak tau.. HR mmg cam ni.. klu x didesak wt xtau jer sampai laa kite tanye next ariy....cam tu lah perangai HR kat ofis aku ni...tapi mungkin xsemua HR cam tu...tapi xpelah ..kitorg pun dah cam keluarga...xdelah nak kisah sangat...

Jeng..jeng..jeng..ni die cuti yg tinggal tuk tahun ni : 












Lega jugak sebab ade banyak hari lagi.. dan stelah bekerja lebih 3 tahun kat company ni..baru aku tau cuti leh carry forward maksimum 6 hari...hehehe... tahun ni aku plan nak carry forward 6 ari lah sbb mesti banyak cuti nanti wat preparation tuk kawen...mesti akan ulang-alik ke kg...biaselah bila kampung jauh ni..

Pape pun mmg aku xsabar nak balik raya dan berehat kat umah...

No comments:

Post a Comment