nuffnang

Sunday, August 14, 2011

lagu raya

Aku sebnary antara pendengar setia hotFM..leh dikatakan tiap-tiap pagi aku duk layan.. lebih-lebih lagi segmen pagi tu a.m kru... Aku mmg minat ngan si fafau ni..bagi aku die ckup sempoilah... Pastu faizal lak suke membuli ni... slalu gamat jer...kekadang ade gak xleh nak tahan tergelak aku kat ofis...tapi still cover lah...

Skarang ni dah 2 minggu pose..skrg dah ade lagu-lagu raya kat hotFm ...semangat pulak aku nak raya ni...kejap jer rasa pose tahun ni... tapi oklah tu dah mmg nak raya...this week lak masa tuk shopping raya..huhuhu...aku raya tahun ni baju raya maybe beli kat nilai..tgk la klu ade yg berkenan... klu xde beli kat kl jerlah kot...

Raya tahun ni cuti hampir 2 minggu..huhuuuu!! leh laa aku berehat2 kat kg...pas kawen nanti xtau lagi cam ner kan .banyak benda yg nak kene setting bile dah kawen ni.. nak2 bile duk ngan mak mertua ni..dapat lak mak mertua tu cerewet, suke bebel, keras kpala..kkdg tension...tapi sabar jerlah..pengorbanan kot.... thah  laa..bile aku fk psal benda ni..terus aku resah..huhh...susah sgt rasa..hope aku bahgia lepas kawen..aminn...Hope raya tahun ni lebey meriah...peace..

No comments:

Post a Comment