nuffnang

Wednesday, September 7, 2011

Kuat

Kkdang dalam perhubungan ni kite slalu diuji...mungkin xterlampau kot aku katekan yang xde perhubungan pun yang sentiasa aman...tu la asam garam ms bercinta...

Ade yang diuji dengan mendapat psangan yang xsetia...ade yang dapat psangan yg jenis play...xlupe gak psangan yg xbertanggungjwb, kurang skap gentlement, kurg caring,kuat cemburu, psyko, mengongkong..maklumlah macam2 jenis manusia yang ada ni kan...semua tulah yang akan datangkan perslisihan dalam perhbungan...

Walau apepun caray kite kene pertahankan perhbungan kite tu sehabis daya...xmungkin kite akan membiarkan sesuatu yang pernah indah seketika dlu musnah camtu jerkan...

Tuk tu kite kene kuat hadapi semua permasaalahan dlm hubungan kite...kuat dengan kesabaran...ketabahan...pengorbanan macam2 lagi lah...kite kan wanita..even physikal xkuat tapi mental kita kan kuat...menangis lah klu dpt mngembalikan kkuatan....tu jerlah senjata kekuatan yang kite ade...

Tapi andaikata masalah tu mlebihi tahap kemampuan kite.... Rasay semua tau ape pengakhirannyer kan....bukan kite xnak or xmampu tuk terus bertahan tapi mungkin jalan perpisahan tu yang terbaik...mintak laa petunjuk dr Allah sbb Die yg maha mengetahui ape yg terbaik untuk kite.....

Berdoalah juga tuk kite beroleh kekuatan tuk menempuh ari2 kite yang mendatang.....