nuffnang

Tuesday, December 13, 2011

facial_treatment_2

Ermm ni lak facial yang ke2 kat the roses beauty & spa @ taman equin..katey dlm 2 jam lebey tapi nak dekat 4 jam dibuat nye...jenuh laa pulak en. tunang menunggu sampai xtenang akak yang wat facial tu sbb hp asyik bunyi jer...aku pun same mane ade tenang...sbb ms tu mak ayah die nak pegi beranang...last minute lak tu btau..last2 aku  gak yg salah yg dah booking sminggu lebey awal sbb lambat..ermm thah laa..abaikan..mmg kene byk mngalah laa kan...lebey2 nanti bile dah kawen nanti...bile duk skali ngan mak mertua ni..standard laa tu...bukan senang semua tu...tanye lah mane2 pompuan pun..mane ade nak duk same ngan mentua..bukan ape kkdang ape yg kite wat nak kene ikut cara dorg..bukan cam tu..bukan cam ni..last2 jadilah cam die kan..dah bukan dr kite lagi..xade peluang tuk berdikari..belajar dari kesilapan..dapat lak en tunang yg langsung xmemahami pompuan ni...adehh lagi lah kene berganda2 bersabary...tapi cam ner skalipun  xboleh nak halang hak lelaki tuk tunaikan tanggungjawab die..xspecially kat ibu kan...xpelahh berbakti kepada ibu bapa..itu lebey penting...

Ok..skrang ni aku nak crite pasal spa kan..hehehe..secara keseluruhan oklah sbb pekerja2 kat stu baik..pastu melayu, senang nak berurusan... facial cume biase2 jerlahh..tapi aku suke akak yg urut sluruh badan tu..mmg sedap lah rs.. tapi tahan sakit skit laa kan..pastu geli lak tu..heheh..aku act nilah kali pertama berurut..kesian kan..hehehe..mmg aku xsuke sbb geli...aku leh bagi 3.5 bintang jerlaa kot kat spa ni...Tapi klu  nak dikira dengan harga tu lebey daripada cukup laa kan....3 jam lebey tuk rm48 jer..





No comments:

Post a Comment