nuffnang

Wednesday, December 7, 2011

Rawatan gigi

Cepat tul masa berlalu kan...lagi 5 bulan lebey aku bakal melangsungkan perkahwinan...huhh..seram tuk melangkah ke alam yang lebih serius....yang penuh dengan komitmen dan tanggungjawab sepenuhy...Keinginan mmg setiap orang mesti ade..selain mengikut sunnah rasulullah..perkahwinan boleh dikatakan antara benda yang paling mulia yang boleh diibaratkan seperti mendirikan masjid...

Sebenarnya aku bukan nak bercerita tentang perkahwinan act kat entry ni...just nak cite pasal rawatan gigi..hehehe..gigi adalah aset penting jugak..tul x..nak senyum cam ner klu gigi kotor ...wat malu jer kan...mmg pict leh edit..tapi biarlah ia secara semulajadi....xdelah berat mulut nak senyum... 

Tuk rawatan gigi aku memilik Klinik Pergigian Tiew kat kelana jaya... Hargay mungkin agak standard tapi aku suka doktory..stakat ni pegi doktor2 kat situ baik2 dan nurse2 yang jaga kaunter pun bek..xdelah nak tarik muka..aku paling bengang kalau jenis yg jaga kaunter tapi muka masam mengalahkan jeruk..buruk...even semua pompuan...oklahh... Aku pun xdelah malu nak bertanye psal gigi aku ni...
 Sorry pict agak kabur...

Ni antara rawatan yang aku wat kat klinik tu :-
# 30/11/10 - Cabut geraham gigi (mmg xleh dielakkan) - rm105
#15/3/11 - Simen tuk gigi yang berlubang - rm 80
#18/11/11 - Tukar 2 simen lama kepada simen putih - rm 170
#16/12/11 (latest) - Bersihkan gigi...

Ingatkan nak wat tratement pemutihan gigi tu..tapi sbb mahal, dekat rm2000 plus...xpelahh hold jerlah dlu banyak lagi benda yang nak disettlekan...klaulah below 1000..nak juga aku wat


No comments:

Post a Comment