nuffnang

Thursday, December 29, 2011

Tirai 2011

Ermm tiap kali hujung tahun mesti akan terasa cepat nyer masa berlalu...mest aku akan terfikir sejenak ape yang telah aku lalui sepanjang musim...Sebenary mmg banyak yang kite wat tapi bile fikir balik sekali gus rasa cam xade pape kan...Sebab yerlah hari2 kisah kite berkisah kat kerja..kerja..kerja.. mmg xnampak...Tapi bile belek2 kalendar balik..sebenary banyak jugak peristiwa yang berlaku...lebih2 cam aku..suke catitkan xtvt yang aku wat dalam calendar...

Pape pun benda paling besar yang aku wat sepanjang 2011 ialah masa pertengahan bulan aku langsungkan pertunangan ngan en. tunang... rasa cepat jer masa dah setengah tahun aku lalui ari2 sebagai tunangan...kalau cerita psal hubungan mmg banyak suke duka...Klu cite psal duka dah tentu benda yg memeritkan tul x...camtulah sebaliky...

Penghujung tahun ni..tahniah ler kepada sahabat aku yang baru menikah di kedah....baru balik dari kenduri die sabtu lepas..masa pergi kenduri die tu mmg terasa sangat ..besty kahwin..lebih2 lagi yang pergi dengan member2 yang dah kawen kecuali aku ngan en. tunang... masing2 ade anak..masing2 sibuk bermain, bergurau senda dengan anak...hati mane yang x teringin..tapi anak tu rezeki dari Allah...kekdg org dah bertahun kawen still xpat anak..aku cume berharap agar rezeki tuk aku dipermudahkan...

2 hari lagi tahun 2011 bakal melabuhkan tiraiy...selamat tinggal 2011...Terima kasih semua yang terlibat atas suka duka sedih gembira sepanjang menjalani perjalanan kehidupan aku... moga tahun 2012 memperolehi lebih kenikmatan dan keberkatan..Insya-Allah....Selamat tahun baru 2012..!!