nuffnang

Thursday, February 2, 2012

all-in-one pakej perkahwinan

Yes akhiry...berjaya jugak aku booking all-in-one pakej. ok semua dah tersedia and ade..tunggu nak bayar wet jer lah...lega rs sbb yerlah mane lah ade ms nak ulang alik ke kampung uruskan psal kenduri mkan2, nak beli barang2 semua...ni dah ade dlm package...memang murah berbanding kat kl ni...semua pun leh kawtim senang...nak tambah skit2 tu xde msalah...tu yang sepatuty kan...xcam kl semua nak kene wet..ade wet keja jln..xde bye-bye ler..tambah2 skit wet...klu dah tambah skit pun wet nak tambah banyak lagi laa kene wet..tul x

Total : RM8000.00 merangkumi : 


PELAMIN & MAKE-UP
1) PELAMIN
2) BAJU PENGANTIN L & P (3 PASANG)
3) HIASAN BILIK TIDUR
4) MAKE – UP 3X
5) 12 PA n alas
6) Payung -2
7) Aksesori
8) Bunga tangan
9) Bantal nikah  -1
10) 1 pintu gerbang

PHOTOGRAPHY
-80 KEPING 4R + 1X STICKY ALBUM + 2 KEPING 8R +1X DVD COPY
-INDOOR SESSION
-OUTDOOR SESSION

CANOPI
1) 2 BIJI CANOPI 17X17 BERSCALLOP + 200 BIJI KERUSI + 4X  MEJA PANJANG
2) HIASAN MEJA MAKAN BERADAP   
3) KEK PENGANTIN
     -CHOC MOIST SEBERAT 3KG (BERSERTA PISAU PANJANG UNTUK POTONG KEK)

SET MAKAN BERADAP ( 6 ORANG)
-NASI PUTIH + AYAM GOLEK + UDANG JUNJUNG + IKAN SIAKAP 3 RASA + HIASAN BUAHAN + JUS BUAH + AGAR-AGAR

CATERING RASA BONDA (600 pax)
  • 1)      NASI PUTIH 70%
  • 2)      NASI MINYAK 30%
  • 3)      DAGING GULAI KAWAH
  • 4)      AYAM MASAK MERAH 
  • 5)       IKAN KERING
  • 6)      ACAR TIMUN
  • 7)      SAMBAL BELACAN
  • 8)      ULAM-ULAMAN
  • 9)      KORDIAL
  • 10)   TEMBIKAI
 - PELAYAN BERUNIFORM DISEDIAKAN
 - PINGGAN DAN GELAS DISEDIAKAN


Oklah tu wat majlis kecil-kecilan sudah....asal yang wajib tu didahulukan...tul x..ermm..Moga semuanye dirahmati n berjalan dengan lancar...