nuffnang

Monday, September 10, 2012

Bimbang

Bile kita tidak setuju dengan sesuatu tindakan suami kite di atas sbb2 tertentu tapi kita terpaksa bersetuju apakah yang pastinya dalam hati kita...hanya satu jer..iaitu perasaan bimbang tapi kita xmampu nak menghalang sebab suami dengan sikapnya xpernah rs salah dalam keputusan yang dibuat...Setiap pendapat kita dianggap tidak memahami nya...dan hanya die sahaja yang betul...apa lagi yg tinggal kat kita sebagai seorang isteri ni...hanyalah satu perasaan yang sangat bimbang...

Isteri ni sebenarnya tidak banyak pilihan dalam hidupnya.... kekadang mmg terasa diri ini dah xmampu nak buat keputusan dalam hidup...hanya terpaksa hadapi segala kemungkinan atas tindakan suami...

Sebenarnya kalau perempuan itu tahu nasibnya selepas dia berkahwin sudah pasti tiada siapa yang hendak berkahwin termasuklah aku sendiri...Kalau aku tahu kehidupan sekarang ni sebelum berkahwin aku pasti tidak mahu berkahwin sebenarnya...Tapi nak kata terlambat tu xbetul cuma mungkin ini boleh dikatakan takdir hidup ini....Susah cam ner pun di depan mata kene hadapi jugak....